Frans Reichardt

Spreker en trainer op het gebied van klantgerichtheid en klantbeleving

Frans Reichardt, ook wel bekend als ‘De Klantenluisteraar’, is een inspirerende spreker en trainer. Hij helpt organisaties aan blije klanten, enthousiaste medewerkers en betere resultaten. Frans leert je te denken en te doen vanuit de klant en nóg beter te luisteren naar de stem van de klant. Wat wil de klant nou écht? Hoe blijf je waarde toevoegen? En hoe verzeker je de klant van consistente positieve klantervaringen?

Reichardt schreef diverse boeken over ondernemerschap, klantgerichtheid en klantbeleving, waaronder Blije Klanten Bijten Niet (Ze Kwispelen!), Business Bloopers en de ebooks Komt Een Klant Bij de Dokter en Listen Your Way to Customer SuCXess. Verder werkte hij mee aan Customer Marketing, Anatomie van de Verleiding, Kloteklanten, Kloteklanten 2.0 en Follow That Customer!

Reichardt is internationaal spreker. Hij spreekt van Assen tot Vlissingen en van Kuala Lumpur tot Las Vegas. Hij is erelid van de Data Driven Marketing Association, lid van de Customer Experience Professionals Association (CXPA) en de European Customer Experience Association (ECXA). Reichardt is jurylid voor de International CX Awards en de European CX Awards

De Klantenluisteraar over de online cursus Klantgerichtheid: “Ondernemers die doen wat zij leren in deze online cursus, garandeer ik nog meer blije klanten en blije medewerkers. Zij weten straks nog beter wat hun klanten willen en hoe zij nóg beter kunnen voldoen aan de verwachtingen en wensen van klanten. Klanten zullen jouw klantgerichtheid belonen met hun loyaliteit, langer klant bij je blijven, meer bij jou besteden en je aanbevelen bij anderen.”

Online cursussen van Frans Reichardt

Klantgerichtheid

Meer weten?

Wil je meer informatie? Of met meerdere collega’s deelnemen? Neem contact met ons op.

Blijf op de hoogte van onze activiteiten en actuele aanbod en meld je aan voor onze nieuwsbrief.

Winkelwagen